25 Ağustos 2012 Cumartesi

Antalya ilk sex deneyimim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Ben 34 eşim 26 yaşında ikimizde çalışıyoruz 2008 yaz tatili için plan yapıyorduk ve antalya yı düşünüyorduk eşim ebru çok samimi bir arkadaşının antalyada çok ii bir otelde müdür bayan arkadaşı olduğunu arayıp fikir almak istediğini söyledi üniverstede çok samimiymişler, aradı ve adnı değiştiriyorum gül de ona evinde yanlız kaldığını ve asla ondan başka biryerde kalamayacağımızı söyledi ben gündüz işte olacağım zaten dedi bizde kabul ettik 1 hafta lık tatilimiz için akşam antalyaya uçtuk gül bizi havaalanından karşıladı ve evine gittik akşam yemeğinden sonra uzunca sohbet ettik onlar üniversitedeki anılarını konuşmaya başladılar bende izin isteyip yattım. sabah kalktığımızda gül gitmişti ama yakın olan oteline gelmemizi söylemişti bizde öyle yaptık öğlene doğru çalıştığı otele gittik bizle beraber plaja gelip bizi yerleştirdi biraz yanımızda kalıp gitti, bütün gün yüzüp güneşlendik akşam yemeğini otelde yiyelim dedi bizde eve gidip üstümüzü değişip tekrar otele geldik üçümüz oturup yemeğimizi yedik sonra otelin barında içmeye başladık çok ii vakit geçiriyorduk neyse uzatmayayım saat geç olmuştu eve geçecektik gül ün yanına ingiliz bir çocuk geldi 18-19 yaşlarında yapılı ve yakışıklı bir gençti gül bizle tanıştırdı adı steven dı, bize bu da benim aşkım dedi biraz sohbet ettiler oda bizimle eve geldi evde içmeye devam ettik hoş ve eğlenceli bir gece oluyordu, ebru ve gül üniverstedeki maceralarını anlatıyordu saat ilerledi ben uyku özürlü olduğum için yatmak için kalktım bunlar sohbete ve içmeye devam ettiler
Antalya ilk sex deneyimim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder