25 Ağustos 2012 Cumartesi

Popomu Tokatla Dedi

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Merhaba iki sene önce devamlı iş için gittiğim iş yerinin sekreteri vardı. Her gittiğimde sıcak davranır bakışlarıyla beni yerdi.

Uzatmadan kısa anlatıcam ben ara sıra yoktan telefon açarak muhabbeti ilerlettim. Yaşımdan dolayı bana hayır dişeyeceğini düşünürken çıkma teklifimi kabul etti. Ben 32 o 20 yaşına yeni girmişti.

Çıkmamızın ikinci ayında bir gün iş çıkışı iş yerine gittim patronlar ve diğer çalışanlar çıkmıştı tekrar gelmeleri küçük bir ihtimaldi. Bu fırsatı değerlendirelim dedim o zaten dünden razı kapıları kilitledik ve patronun odasındaki kanepeye onu kucağımda götürdüm ve yavaş yavaş soymaya başladım. Sevgilimi hiç bu kadar çıplak görmemiştim artık herşeyiyle karşımda duruyordu. Boynundan başladım yalamaya dudaklar boyun göğüsler bu arada o da eliyle benim sikimi okşuyor sertliğini hissediyordu. Sonra yavaş yavaş göbeğine indim, sonra o tatlı amına indim sulanmıştı tazecik amcığını yalamaya başladım sıcacık ve kaygandı. Ben yaladıkça o zevkleniyor ben kuduruyordum. Sikimi ağzına verdim tir tir titriyordu belli ki ilk defa sik yalayacaktı. Acemice de olsa güzeldi kalın dudakları vardı. Nasıl yalayacağını ince ayrıntısına kadar öğrettim. Artık beni kudurtuyordu o kadar istekliydi ki sikimi yiyecekti emiyor emiyor emzik gibi içine çekiyordu. Seni sikmemi istermisin bebeğim dedim.

Evet ama arkadan dedi ben şakacıktan canın yanmasın hayatım dedim oda deneyelim dedi. Çantasından krem aldık ve ben başladım parmaklamaya bir taraftan da göğüslerini sıkıyorum, soğumasın diye sırtını yalıyordum. O kadar güzel poposu vardı ki sanki basket topu gibi. Parmaklaya parmaklaya genişlettim. Ama benimki biraz büyük olduğu için nasıl girecekti. İki parmağımı birden soktum alışsın diye biraz canı yanıyordu ama sik girerken ne yapacaktı merak ediyorum. Artık içine girmek istiyordum kafasını yavaş yavaş soktum belinden de kavradım ki kaçmasın diye. Başı girdi sonra gerisini sokmaya başladım canı yanıyordu belli dur falan dedi ama ben dinlemedim hepsini soktum. Çıkarmak istedi ama ben izin vermedim biraz git gelden sonra alışmaya başladı. O kadar dardı ki sikim acıdı bir an ama çook zevkliydi. Gidip gidip geliyorum 21 cm lik sikim girip girip çıkıyordu. Boşalıcam dedim dön yüzünü bebeğim dedim döner dönmez göğüslerine yüzüne patladım.

Her fırsatta buluşup sikiştik şimdi başkasıyla evlendi. Keşke nerede olduğunu bulabilsem.

Popomu Tokatla Dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder