25 Ağustos 2012 Cumartesi

yeni sex hikayeleri

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
ben bursadan mert benim çok samımı olduğumuz akadaşım var birbirimize gece gündüz demez çekinmedengider geliriz ortalam yaşımı z 35 dir akadaşımın büyük kızı tam bir kız olmuştu çok seksi giyer gezer pek babsını omursamaz durumda idi bie geldine ben ona takılır dım sen çok güzelsin kız seni erkekler asla tepemez derdim oda ben işte öyle kızım dedi hem böyle onun hoşuna giden seksi kelimeler kullanırdım oda bana derdi zaman zaman sende öyle senide kızlar bile sana hayır demez dedi beni bu lafı çok etkiledi birinde yine bize gelmişti hanımda yoktu yengesinin olmadını söyledim o bu gecede yok dedim sen yalnız sın bu gece ozaman dedi öyle dedim bende.bende sen hep yalnızsın zor mu olyor dedim tabi zor oluyor dedi 2 miz birbirimize yaklaştık kız bak bana dedim
seni bir öpeyim bir kere bakamlım dedim uzattı yanağı öp bakalım dedi öptüm nasılmış dedi bende çok mükemmel bir kere daha hadi dedim uzattı yanağı yanağında yalamaya başşladım dudaklarını kaptım hemen emeye başladım hiç tepki yok karşılık veriyordu devam ettik memelrini elelmeye sıkmaya başladım hemen inlemeye başladı memelrini emerken üzerinde saten kısacık tişort vardı sıyırıverdim kalmıştı her tarafı meydanada yiyordum artık dudaklerını memelerini dimdik tazecik bir kızdı bi taraftan kendimde soyunuyordum şortum kalmıştı kız çıplaktı yne memeleri emeye başladım eline yarağı verdim elliyordu ama korkuyordu bu çok büyük nasıl girer lafları ediyordu yatırdım yalamaya başladım ayak ucuna kadar artık bal kutusunu yiyordum hele ah ah diyordu tertemiz am küçücük karşımda yarak bekliyordu bozacaktım artık yarağı koydum üzerine basmaya başladım yavaş dur dur demeye başladı hiç durmadan kökledim oanamanam diyordu tama yarağı aldın amın çok güzel aldı dedim kan olmuştu ama kanlı falan ileri geri yapmaya başladım o orgazm hemen oldu bende göbeğine bıraktım temizlendik dinlendik yarağı eline bir kere daha aldı artık emiyor seviyordu artık 2 miz hep sevişir sikişiriz dedik sözleştik bir kere daha sikştik artık kız gelip kadın olmuştu bu işin kimseye söylemeyecemize sözleştik o gitti biz ondan sonra bir yıldaha sişştik sonra o başka bir erkeğe kaçtı orada kaldı bir şeyde çıkmadı sikşdiğimiz kar kaldı bize.. yeni sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder