25 Ağustos 2012 Cumartesi

44 yaşındaki tesettürlü dul teyzem

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
44 yaşındaki tesettürlü dul teyzem

24 yaşında yım askerden geleli 1 hafta olmuştu dul akrabam bize gelmişti babamda iş gezisi için ankaradaydı yemekler yenmiş sohbetler edilmiş yaTMA vaktigelmişti zaten askerdeyken onunla arkadaşlık kurmuş olmamın verdiği ümitle gece 2 de yanına gittim uyumamış beni bekliyordu önce çekindim ama ses çıkmayınca 15 ayın verdiği gazla öpmeye başladım yavaş yavaş dudaklardan göğüslere ve amına doğru indim deliler gibi sevişiyorduk sonra kalçasında dilimi gezdirirken kendinden geçmeye başlamıştı bende busırada benim oğlanı çıkarıp sürtmeye başşladım adeta deli olmuştu zevkten sonra kalça deliğinde gezdiriyordum yavaşça yüklenmeye başladım ve sonunda sonuna kadar geçirdim bağırmaya çalıştı ağzını kapattım ve 2 saat arkadan siktim 4-5 kez boşaldım ve sabah olduğunda ben ona yine abla demeye başladım şuan 2 yıl oldu ve hala vakit buldukça sevişiyoruz44 yaşındaki tesettürlü dul teyzem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder