25 Ağustos 2012 Cumartesi

Amca oglu sex hikaye

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
slm ben 18 yasındayım size 1 ay önce basımdan gecen bir olayı anlatacam fazla uztmak istemiyorum...ben hep ellerimle idare ediyordum.ama artık dayanamayacaktım amcaoglum(serkan)oda banim yasımda onu hep arzuluyordum bir kac defa sikini bana göstermişti.ama şimdi onu beni sikmeye nasıl ikna edecektim,annemler 1 haftalıgına köye gittiler.serkanda yalnız kalmayım diye bizde kalacaktı.tam fırsatıydı yani.gece 12 de serkan yaatı.onun uyudugunda tam emin olunca eşefmandan sikini çıkarıp yalamaya basladım.çok zevkliydi.sonra kıpırdanır oldu bende bıraktım.başka bi pilan yapmalıydım.serkan banyo yapmaya gidecegini söledi bende banyoyu hazırlayım dedim banyo kapısının anahtarını aldım ve o banyoya girdi anagtar bende oldugu için kapı açıktı.önce onu kapı deliginden izledim o penisiyle oynarken ben cıldırıyordum. bi anda içeri daldım onun bi şey demesine yer bırakmadan sikini yalamaya basladım.onunda hosuna gitmişti.harikasın dedi bende bundan cesaret alarak soyundum bi anda dudaklarını dudaklarımda hissettim.yiyişiyorduk adeta yeter artık sik beni dedim 17 lik sikini eline alıp arkama gecti beni yüz üstü yatırıp bacaklarımı iyice açtı sokmaya calıstı ama ilk kez denediğim için girmiyordu sonra sabunu alıp sikini ve götüme sürdü bi anda daldı ben zevk çığlıkları atarken o gidip gelmeye basladı ıhhhh ıııhhhh hadi daha hızle erkegim diye bagırıyordum.geliyor dedi götümde cıkarıp agzıma bosaldı hepsini emdim.banyodan cıkıp mutfaga geçtik dolaptan muz alıp bana sokmaya basladı ıhhhhhhh ııııhh cok acıyor ama o benei dinlemiyor.daha sonra 3 parmagını bana soktu. ondan sonra hergece beni sikiyordu artık götüm bi arabayı içine alacak kadar büyüdü.daha büyük sikler aradım onun abisinin ki 20 cm di.onun da tadına baktım onu sonra anlatırım.Amca oglu sex hikaye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder