25 Ağustos 2012 Cumartesi

Annemi Istiyorum

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Annem 45 yaşlarında sarışın oldukça güzel ve seksi bir hatundur.odasında giyinirken kapısını hiç kapatmaz ve dolayısıylada bu sebebden onu birçok kez altında kilotla yakalamışımdır.bu yakalanmalarda ona çaktırmadan bakarım.onun gerçekten çok seksi ve güzel olduğunu düşünürüm ben ve hayret ettiğim bir noktada o yaşına rağmen göğüsleri 18 lik kızlardan daha güzeldir.

yatakta yartarkende oldukça rahat yatar ve dolayısıyla kalçalarının güzelliğine yüzlerce kez şahit olmuşumdur.ama buradan annemin bana davetiye çıkardığı fikrine kapılmayın çünkü kadıncağız senelerce yalnız yaşadı o evde ve rahatlığa alışık buda

   tabi bana göz banyosu yapma fırsatı veriyor ki bemde bundan çok memnunum.

ha birde annemin iç çamaşırları çok seksidir hep tanga

   giyer ve eminim ki o tangaları benim dışımda gören erkeklerde vardır doğrusu onu bir erkek tarafından becerilirken görmek çok ilgimi çekerdi ama malesef bu şansı daha yakalayamadım.

göğüslerini ve kalçasınışimdilik sadece onun çıkardığı kilotloarını koklayarak ve yalayarak kendimi tatmin ediyorum ama

   bir gün mutlaka eve sarhoş geldiği bir akşam o göğüslerini ve kalçasını okşayacağım insanın görmesi ama dokunamaması kadar kötü bir

   şey yok.

bu arada buradaki banyo fantazilerini okuduktan sonra bu gece annemi sırtımı sabunlaması için yanıma çağıracağım?belki bir şeyler olur ne

   dersiniz?olursa şayet bunu sizle paylaşacağım...

bu aada annemin tangaları benim kıçımada çok yakışıyor gerçi aletim önden taşıyor ama olsun ilgilenenlere açık .

   davetiye annemin tangası içinde beni becermek isteyen varsa bana yazsın.evli 40 yaş üstü erkeklerle liseli çocuklar tercihimdir.. cd_buse@mynet.comGönderen: cd_buseAnnemi Istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder