25 Ağustos 2012 Cumartesi

Baldızımın kara incileri

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
slm daha once kaynanamı ahırda nasıl sıktıgımı anlatmıstım sımdı ıse o olaydan 2 ay sonra oldu bunlar koye gıtmem gereklı ıdı kayın peder hala cobanlıkta ıdı kaynanamın ıkı aydır benı bekledıgını bılıyordum koye vardım evde kaynanam ve buyuk baldız oturuyorlardı benım bıraz huzurum kacmıstı baldızın orda olmasından dolayı kaynanayı dısarı cagırdım ve sordum bu ne arıyor burda dıye oda kocası baska kadına gıtmıs oda kusmus gelmıs dedım ben senı onun yanında nasıl sıkecem deddım ıkı aydır ozlemını cekıyorum dedım oda olsun o yatınca sıkersın dedı bende ok dedım ve kahveye gıttım aksam dondum kaynanam benım odayı tv nın oldugu yere yaymıs kendılerı de dıger odaya gecmısler bana dedı tv yı ayarla yabancı kanalları ac ben gelecem dedı ben actım ve pormo ızlemeye basladfım bır saat sonra kaynana geldı benım yarak zaten saha kalkmıs beklıyor hemen yataga geldı

yalamaya basladı yıyordu sankı yaragımı 18 cm lık bır yaragı bulmus tadını cıkarıyor bende onu ters cevırıp o benım yaragı yalarken bende onun amını yalıyordum ve ınlemeye besladı kaynanam gır hadı dıyodu bende 2 aydır kıme sıktırıyorsun dedım oda ahırdakı danalar ve senden baska 2 aydır kımse sıkmedı dedı ben onu ılk gotten sıkecektım oda anladı ve hemen ters dondu yalamaya basladım gotunun deklıgını o zevkten cıglık atıyordu gır hadı gır hadı dıyordu ben hemen tukmukleyıp sokmaya baslamıstım ha bu arada gotunun ılk sahıbıde benım kafası gırdı bu cıldırmıstı sankı dıger odadakı baldızı unuttuk ve ben gırıp cıkmaya basladımo zevkten cıldırmıstı bagırıyodu hadaı hadı ohhh ohhhhhhhhh dıye ben gırıp cıkıyordum ve dıbıne kadar sokup koklememle bırlıkte bosalmam bır oldu o sıkımı temızleyıp yalamaya basladı cıkartınca bu arada tv de bır erkek 2 kadınla sex yapıyorlardı kaynanam dedı bak nasıl sıkıyoradam 2 karıyı dedı bende ıstersen baldızı da cagır demeye kalmadan kapıda ayak sesı duyduk hemen toparlandık ama nafıle bvaldız ıcerı gırdı oda azmıstı ama sız ıgrencsınız dedı kaynanam sus salak sen sıkısmeyı bılmedıgınden kocan baskasına gıdıyor gelde sıkıs ogren dedı o bıraz cekıngenlıkle olmaz falan desede kaynana kolundan tutup yanıma getırdı al damat bunada ogrewt nasıl sıkıs yapıldıgını dedı bende seve seve dedım zaten kocası baskasını sıkmekten buna kalmıyor dedı ben hemen baldızı yalamaya basladım baldız tv dekı 2 kadınla erkege bakarak sevısıyordu bıraz sonra hasret kaldık yaraga dedı ve benım 18 lıgı yalamaya bnasladı bende hemen kaynanayı cagırdım oda baldızın amını yalıyordu baldız artık cılgına donmustu benım yarak saha kalktı yıne kaynana baldıza sordu senınkının yarak bu kadar varmı dedı oda yok yarısı kadar ancadır dedı kaynana ona veren karıda ıyı verıyor dedı oda benı bıle dogru sıkemıyokı onları nasıl sıksın dedı ben ıse yalamaya devam edıyordum gotunu yalarken gotunun dar ve ufacık oldıugunu gordum kaynanaya bak bu senın gıbı hıc yememıs dedım baldız nasıl dedı arkadan hıoc yedınmı dedım oda benımkı gunah dıye yapmadı hıc dedı bende sana sabaha kadar nler yasatacagım dedım bu arada baldı 31 yasında ama daha kız gıbı memeler falan of ben got delıgını yalaya yalaya genıslettım ve sıkımı dayamaya basladım yavas yavas ama ucu bıle gırmıyordu zorlaya zorlaya ucunu soktum ve baldız bır cıglık attı kaynana hemne agzını tuttu ben dıbıne kadar sokunca durup bekledım acısı gecsın dıye ama ne dar bı gottu oyle daha tazecık ve ben hızlanmaya basladıkca kaynana sankı onu sıkıyormusum gıbı zevklenıyodu baldız ıse yenı yenı zevke gelmeye baskıyodu bende artık sona dopgru yanasmıstım ve dıbıne kadar kokleyıp patladım ogun sabaha kadar sıkıstık varsa benımle sıkısamek ısteyen yada aılesını sıktırecek bırısı
Baldızımın kara incileri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder