25 Ağustos 2012 Cumartesi

Çark mesire

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Çark Mesire Güzeli..



Selamlar sizlere bu yazımı Adapazarı ndan yazıyorum bu yaz çark caddesinden gidiyordum sağ tarafımdan bir güzel kız geçiyor 1.72cm boyunda 50-55kilo gibi daha gözlüklü ama çok yakışıyor hanım hanımcık yürüyordu arkasına düştüm bende bu arada 1.85cm boyunda 72klio hafif havalı biraz yandan çalkı biriyim. Üniversite 3 sınıf okuyorum kızı da okuldan tanıyorum 1 sınıf dil ve anlatım okuyordu işte selamımız olmadı daha önce takip ettim arkadaşı ile buluşarak çark mesireye gitti bende buluştu arkadaşı tanıyordum bizim sınıf dan Semra, daha sonra oturdular bende yan masalara gidiyormuş gibi yaptım ve hemen onlara selam veri Semra, selam dedi bende biraz konuşmak için yanlarına gittim o da selam  dedi daha sonra naber filan dedim iyilik filan işte muhabbet e girdik otursana dedi o oturdum sordum hayırdır hiç ev arıyorduk dedi bende bizim alt daire boş olduğu için orası var dedim çok sevindiler gösterirmisin filan daha sonra gidelim isterseniz dedim çay içtik ve ayrıtlı hesabı ben Şdim işte geldik filan gösterdim hoşlarına gitti kira ne kadar dedi onu ev sahibine sormamış lazım dedim ben kefil oldum ev sahibi ile görüştük 300 milyona 2 kişi kabul ettiler daha sonra 1 2 hafta sonra bize oturmaya geldiler.



Sınavlar için çalıştık filan ondan sonra baya aram iyi oldu kendisi ile bende hemen baktım benden hoşlanıyormu diye baktım var bir şeyler var daha sonra işte çıkıyor gibi olduk yene bizim evde bir parti yaptık bunları da davet ettik.



Eğlenceli başladı her şey normal gidiyordu da içki ile kolaları karıştırıncaya kadar bunlar bildi halde içti daha sonra bizde o içkinin etkisi ile odaya çekilmisik tek hatırladım bu kadar ertesi gün o beni hemen kaldırdı saat sabah 7 suları baktım ağrıyor yarı çıplak bende baktım kanlar var penisimde ve onun götü ve amın da anlatıkki gece işler olmuş hemen giyindi sonra konuşalım dedi çıktı sonra konuştuk bu yaptımız aramızda kalsın filan diye bende 1 gece daha olursa olur dedim hemen iştemedi olmaz dedi ben yoksa dedim sus dedi ve tekrar odamıza çekildik daha sonra onla öpüserek seviştik daha sonra utandı ve o hiç hareket etmeden sadece ağlıyarak o gece gündüz oldu içinde uyudum ve üzerine boşalmışım sabah oldugunda baktım duş alıyor ve ertesi gün bir nakliye arabası ve gitiyorlar hayatım da birini bu kadar yakın sevmiştim.



Artık ayrılma zamanı idi simdi onu biraz bi arıyorum..Çark mesire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder