25 Ağustos 2012 Cumartesi

Chatten eve sex hikaye

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
aşlamadan önce söylemeliyim. Okuduktan sonra ?atmış, bu da olurmu?

demeyin. Yazdıklarım hayal ürünü degil tamamen gerçek olup sadece isimler değiştirilmiştir. Bazı akşamlar, geceleri nette chat yaparım. ?Kocan yokken, kocan seyrederken seni? nicleri ile. Yine böyle bir geceydi. ?Bir çift? nici selam verdi. Sohbete başladık. Evliydiler. Ve bir erkek aradıklarını söylediler. Bir süre nette konuştuk. Baya iyi anlaşıyorduk. Bir süre sonra, Berk, ?karımı telefonda sikmeni istiyorum? dedi. Şaşırmıştım. ?Bu öneri benden gelmeliydi, ben seni seçtim? dedi ve numara verdi aradım. Telefonu açtım tanıştık. Bu arada adım Mert. Berk ?telefonu karıma veriyorum? dedi ve telefonda Ayça ile sex konuştuk ve karşılıklı seks yaptık. Bir süre bu böyle devam etti. Bana resimlerini yolladılar. ?Aman tanrım? dedim. ?Kadını görünce?. Bir mankene benziyordu. Sarşın,

uzun boyluydu. Neyse bir süre sonra bir davet aldım. Beni evlerine davet

ediyorlardı. Ama uzaktaydım. Yine de İstanbul?a geldim. Esenler?de beni Berk karşıladı. İyi giyimliydi, yakışıklıydı. Yola koyulduk. Bir siteye geldik. Asansöre bindik ve kapının önündeyiz. Kalbim yerinden çıkacakmış gibiydi. Ve kapı açıldı. O an yıkılacağımı sandım. Ayça ile tokalaşırken kızardığımı, terlediğimi hissediyordum. Gerçekten böyle bir şans bende olamazdı. İçeri girerken gözlerim kalçalarına takıldı Ayça?nın, küçük ve sıkıydı. ?Ben hazırlanıyorum, yemek de az sonra hazır olur? diyerek içeri geçti. Berk

?bir şey içer misin? dedi, ?farketmez? dedim. Bir süre sonra Ayça geldi. Karşıma oturdu. Afetti. Üzerine sımsıkı yapışmış bir askılı mini elbise giymişti. Siyah çorapları vardı. Sertleşmeye başladığımı hissediyordum.

_Nasılım mert dedi. Yutkundum.

_senin için hazırlandı dedi berk. (konuşmaları aynen yazıyorum)

_Karımı telefonda fena kudurtuyorsun.

_O da beni deli ediyor.

_Mert, kocam sen siktikten sonra beni hayvanlar gibi sikiyor. Onu

boğa gibi yapıyorsun. (aldığım alkolle rahatlamışım.)

_Teşekkür ederim.

_Yemek ne zaman hazır Ayça?

Ayağa kalktı ve ?yemek benim? dedi. Berk gülerek.

_Yemeği beğendin mi? dedi. Şaşkındım, sertleşmiştim. Aklımdan o götü sikmek geçiyordu.

_Bu anca tatli olur dedim (telefonda konustuğumuz gibi konusmaya başladık.)

Berk, rahat olmamı istedi telefondaki gibi ve başladık konuşmaya. Sor bakalım kocana ?siktirecekmi seni bana?..

_Kocacım siksin mi beni?.

_Evet, soksun sana..

_Sor bakalım kocana, ?nerene sokmamı? istiyor.

_Kocacıım, ?nereme soksun?..

_Götüne soksun..

_Mert, benimle dans eder misin?

_Tabii.

_Ellerim kalçalarını sıkıyor dans ederken, elim bembeyaz teni

okşamaya başlıyor, Ayça da boynumu yalıyor dans ederken.

_Kocacım, kalçalarımı elliyorrr.

_Ellesin, siksin o kalçalarını senin.

Onu duvara yasla Mert. Yaslıyorum, dudaklarımız birleşiyor Ayçayla, dillerimiz birbirini kovalıyor, bedenimi ona yaslıyorum, sertleşen sikim bedenine sürtüyor. Boynunu emiyorum, askılarını çözüp, başımı gerdanına gömüyorum, memeleri dişlerim arasındayken, elim aşağıda elbisenin altında kasıklarını avuçluyor, amını parmaklıyorum onun. Elbise beline toplanıyor, önünde diz çöküp amını emiyor, sömürtüyor, dilliyor, amının dudaklarına ısırıklar atıyorum.

_Kocacımm, ısırıyor beni..

_Isırsınnn.. Kalkıyorum ben.

_Diz çök orospu, yarağımı em.

_Kocacım, bana orospu diyor.

Berk gülümsüyor. ?Konuştur onu mert, konustur?. Bu arada önümde çömelmiş, bir vantuz gibi sikimi emiyor. Dizlerimin titrediğini hissediyorum.

_Hadi, Mert sik onu..

Ayça kalkıyor.

_Ellerini duvara koy orospu (domalıyor önümde, elbisesi belinde

toplu, kilotu ayak bileklerinde)

_Sor kocana ?nerene sokayim sikimi, orospu?.

_Kocacıım, nereme soksun?

_Götüne (sikimi arkasına yaslıyorum, ellerim önde amını parmaklıyor, kalçaları geriye kalkarken, sikimi arkasına bastırmaya başlıyorum)

_Kocacım, canım yanıyor..

_Sertçe sok mert, sik orospuyu, yarağa doyur.

_Söyle kocana, sen nesin? (köklüyorum yarağımı daracık götüne

Ayça?nın)

_Ben evli bir orospuyum (hızla girip çıkıyorum götünü yarıyorum, deliyorum Ayça?nın götünü)

_Kocacım orospunun götünü sikiyor Mert, diyerek inliyor kasılıyor, titriyor sikimin altında Ayça)

_Daha hızlı Mert, amına boşal onun..

_Tamam..

_Götüm acıyor, kocacımmmmm..

_Evli orospunu sikiyor, hayvanlar gibi Mertttt..

_Amına sok mert domalıkken orospu karımın..

_Kocacımmmm..

_Sus orospuuu..

_Senin amını, götünü deleceğim, sen evli bir orospusun..

_Ben kocamın evli orospusuyum, sik beni..

Amını deliyorum yarağımla Ayça?nın, hızla girip çıkıyorum, Ayça

nefes nefese titriyor, kasılıyor, belinden tutmasam yere inecek gibi)

_Hadi hayvan, ben bittim, diyor Ayça.. Ben yüklenmeye devam

ediyorum onun amına, sırtını dişliyorum, kalçalarını tokatlıyorum, saçlarını

çekiyorum orospunun)

_Amına boşal onun, Mert, kilotunu giydir ve bana yolla kaltağı.

Sarsılarak boşalıyoruz Ayça?yla, hırlıyor inliyor. Amında

patlıyorum orospunun, döllerimle dolduruyorum amını orospunun)

İkimiz de doğruluyoruz, ben kanepeye yığılıyorum. Ayça üzerini düzeltiyor. Berk?e bakarak kilotunu yukarı çekiyor. Islak kilotuyla Berk?in yanına oturuyor.

_Ben senin evli orospunum, kocacım ne dersen yaparım.

Berk elini kilota götürüyor ve bana ?nasıl orospu ayça? diyor.

_Süper.. İliklerimi kuruttu orospu..

_Onu hep sikecek misin böyle, Mert?

_Siz istediğiniz sürece..

_Kocacım, bu halde size yemek hazırlayayım..

_Evet orospum, Mert tatlısını önce yedi, ne yapalım.

Birlikte yemeğimizi yedik. O gece orada kaldım. Bu ilişki hala

devam ediyor. Hiç yazmamıştım, hatalarım olduysa, özür dilerim. Unutmayın, bu fantazi değil, yasanmış ve gerçek, yazmadığım şeyler olabilir, ama konuşmalar bile böyle. Yeni yaşanmışlarda görüşmek üzere, saygılarımla..Chatten eve sex hikaye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder