25 Ağustos 2012 Cumartesi

Eşim istedi bende siktirdim

merhaba arkadaşlar ne kadar inanırsınız bilmem ama sizin sorununuz 1 yıl oldu 4 senelik evliyiz eşim esra
çok alım lı ve güzel bi kadın açık saçık giyinip başka erkekleri tahrik etmeye bayılır bir gün eve geldimde benimle
konuşmak istedini ve kız mammı rica etti tamam dedim ve dinledim dinledikçe içimi bi korku bi heyecan kapladı penisimde
sertleşme hissettim esra yani eşim başka bi erkekle denemek sevişmek istiyormuş ama ne zamandır anlatamammış bana ve
biraz zaman istedim 2 günün sonunda kararımı verdim izin verdim eşime bi kereden bişey olmaz dedim eşim çoktan pılanı kurmuş
bile birisini ayarlamış neyse o gün sabah erkenden çıktı ve akşama kadar gelmedi içim içimi yiyor nasıl izin verdin diye
kızarken kendime birden içeri geldi saçı başı dağılmış dudaklar ve boynunda kızarıklıklar vardı eşime nasıl geçti diye sordum
da eşim harika dedi anlat dedim de ise bana cep te4lefonunu çıkarıp al izle dedi adam oldukça iri penisli bi delikenlıymış
eşim yarranı baya bi süre yalamış benim sikmeye kıyamadım götünü karımı domaltmış vaziyette götüne zorlayarak giriyordu
eşim çiğlıklar içinde bağıra bağıra alıyordu anlıcanız artık eşim yanımda başka erkek lerle ve bende başka evli çi,ft
arkadaşlarla bulup zevkin hertürlğüsünü yaşıyoruz . bizden bukadar saygılarımızla esra ve akınEşim istedi bende siktirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder