25 Ağustos 2012 Cumartesi

halamin geLinini siktim ben

sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
selam bugun gerçek yaşanmış köydeki halamin geLinini siktim ben 32 oda 27 yaşında .ikimizde köydeyizbir gün sabah kalktım ,,kahvaltı falan hazır bana msj attı gel evde kimse yok diye kimi şehre gitmiş kimi hayvanları otlatmaya.yanına gittim evde yalnızmış.evin en köşede bi odası var avır zıvır şeyleri koydukları oda oraya girdik.dudaktan bi yapıştık dakikalarca birbirimizi öptük yaladık,sonrasikimi ağzına verdim güzelce yalattım.önümde diz çöküp domaldı kalçalarından tutarak güzelce evire çevire siktiim .çok seksi bi kadın altımda resmen kıvranıyo,nereye boşalaym dedim amımın içine dedi ,sipral takılıymış .bütün döllerimi amına volkan gibi attırdım.yarım saat 40 dk öpüştükten sonra tekrar siktim bu sefer beni sırtüstü yere yatırdı ve kucama otuurdu yavaş yavaş kıvırtarak hem kendi boşaldı hemde ben 2. kez boşaldım ve üstüme yattı.20 gün sonra sözleştik tekrar buluşacaz çok tatlı halamın gelini çookhalamin geLinini siktim ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder