25 Ağustos 2012 Cumartesi

Hamamda sikiLdim gay sex hikaye

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
Selam, ben kayseride oturan bir beyim. Çok azdığım bir gün belki birini bulurum diye öğle saatlerinde çarşıya çıktım saga sola ugradım ama istedigim şekilde bir bayana rastlayamadım ama kalkmış sikimi indirmekde istiyordum. Hanım gezmedeydi (Sikiştemi gezmedemi onuda sormak lazım ama neyse) rahatlamak için kalenin karşısındaki hamama gitmeye karar verdim. Yaz günü içeride benden başka kimse yoktu. Duşların orda tellak oturuyordu sadece. Salına salına duşa girdim ve perdeyi de biraz aralık bıraktım. Kendimle sevişir gibi vücudumu sabunluyordum. Tellak duşun önünden geçerken aradan beni gördü ve bakmaya başladı. Arkam dönüktü, görmemiş gibi yapıp kalçalarımı sabunladım. Ona dönerek iyice ayırarak yıkadım. Sabunu yere bilerek düşürüp oyalanarak domalıp geri aldım. Çıktığımda adam bana yiyecekmiş gibi bakıyordu. Abi kese,masaj istermisin göbeginede iyi gelir terlersin diye sordu. Sabunlamasını istedim. Beni oturtup yıkamaya başladı. Peştemalı buruşturup aletimin üstüne koydum böylece hem parlak götüm hemde kalkmış sikim ortaya çıktı. Adam önümü bitirince yüzüstü yatmamı istedi. Peştemali azıcık sararak yattım. Sadece kalçamı kapatıyordu. Bacaklarımı sabunlarken bacaklarımı açıp kalçamı biraz havaya kaldırdım adam da araları sabunlamaya başladı. Tam bacak aramdayken kendimi eline doğru bastırdım. Adam iyice bastırarak bacakaramı sabunladı. Birden adamın elinin sabunlu kıçımda kayarak dolaştığını hissettim. Hiç ses çıkarmadım adam biraz okşadıktan sonra, kimse yok heryerini yıkayayım deyip peştemalı açtı ve kalçalarımı yoğurmaya başladı. Ben zevk aldığım belli olsun diye inlemeye başladım. Sus abi herkesi başımıza mı toplıycan dedi. Dönüp elimi sikine attım. Kalkmıştı ve 16 cm kadardı. Önüne kadar eğilip ağzıma aldım. Daha bir dakika olmamıştı adam geliyom dedi. Emmeye devam ettim adam kafamdan tutup çekmeye çalıştı ama ı-ıh diyip ağzıma boşalttım. Biraz sohbet ettik tam tekrar başlarken birileri geldi. Toparlandık. Saat 20:00 de gelmemi istedi. Gece gittiğimde kapıda karşıladı. İçeri girdiğimizde 18 yaşlarında birinin daha olduğunu gördüm. O da bize katılsın mı dedi. Senin gibidir dedi. Kabul ettim. Çocuğa soyun deyip yanıma geldi ve öperek soymaya başladı. Çocuk adamı emmeye başladı, yanına çömeldim adam bir onun bir benim ağzıma veriyordu. İkimiz de adamın sikini yalamak için yarşıyorduk. Adam tam ortamıza getirip ikimize de yalatmaya başladı. Bir an çocukla öpüşürken buldum kendimi. Resmen yiyişiyorduk. Adam arakama geçip sokmaya çakıştı ama giremedi. Bunun üzerine çocuğu döndürüp ona soktu. Çok kolay girmişti, belli ki hep yapıyordu. Ben de yatıp çocuğunkini yalamaya başladım. İncecik siki vardı ve pek de uzun değildi. İkimizin arasında delirmiş gibi inliyordu. Adam boşalınca o da kendini bıraktı ve ağzıma boşaldı. Adamınki kalındı... Ben adamı yalamaya gittim. Yavaş yavaş tekrar kalkıyordu. Çocuğa sen sok seninkini alırım dedim. Çocuk arkama geçip dayamaya başladı ve çok zorlanmadan girdi. Hem ağzıma alıyor hem sikiliyordum. Çocuk soktukça adamınki dibine kadar ağzıma giriyordu. Çocuk gelecekken adam dur
deyip arkama geçti. götüm açılmıştı ama adamınki kalındı. Zorlayarak girdi ve sikmeye başladı. Çocuk ağzıma vermeye çalıştı ama adamınki öyle zor giriyordu ki her dayayışında ahh, ahh diye bağırıyordum
Adam kalçalarımdan tutup iyice bastırdı ve içime akıtmaya başladı. Çocuk hemen yerini geri almak istedi canım yanıyordu ama istiyordum da çünkü o daha iyi sikiyordu. İçim iyice kayganlaşmıştı. Çocuk her geldiğinde çap-çap diye ses geliyordu. Sonunda o da boşaldı. Yere oturdum, götüme baktım. İçimden dölleri akıyordu. Biraz da kan lekesi vardı. Çocuğa ben de seni yapabilir miyim dedim. Olur dedi sikmeye başladım adamın kalın siki çocugu bir hayli genişletmişti. Adam Sakın boşalma bir daha yapmazsın dedi. Anlaşılan tekrar yapmak istiyordu. Bir iki gel gitten sonar sikimi çıkardım İkiside karşımda duruyorlardı. önce adama doğru emekleyip onu ağzıma aldım, sonra çocuğa gidip onunkini kaldırdım. Çırılçıplak olmak, önlerinde emekleyerek hareket etmek, ağzıma almak, sikilmek beni çıldırtıyordu. Kullanılmayı seviyordum. Çocuğun kucağına domalıp sokmasını istedim. Girdi ve sikmeye başladı. Adam sikini sıvazlıyordu. Aniden kalkıp adama domaldım. Resmen bastıra bastıra üstüne oturdum, biraz ona siktiriyor sonra çocuğa gidiyordum. Adamın kucağındayken beni tutup bırakmadı ve hızlanıp iyice sikmeye başladı. Çocuk kalkıp ağzıma verdi. Adam boşalmıştı ama hala içimdeydi, çocuğu emerken sikimle oynayarak 31 çekiyordum, çocuğu da boşaltırdım. Ağzımda, götümde, yerlerde hep dölleri vardı. Adam çocuğa yerleri temizletti. Biz de hamama inip yıkandık. Eve nasıl gittigimi bilmiyorum, arabanın koltugında götüm ağrıyorduHamamda sikiLdim gay sex hikaye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder