25 Ağustos 2012 Cumartesi

Hemşire Zeynep ve ben

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim...
Merhaba dostlar sizinle paylaşacağım bu olay tamamen gerçek olup 1 hafta kadar önce olmuştu. Kayınpederimi rahatsızlığından dolayı hastanede yatıyordu ve ağır bir hastalığı olduğundan da refakatcisiz olmuyordu bende Pazar tatil olduğundan cumartesi gecesi yanında refakatci olarak kalmaya karar verdim. Erken bir saatte hastaneye giderek görevi teslim aldım akşam üzei saat 16:30 da hemşireler nöbet değişimi yapmışlardı adının Zeynep hemşire olduğunu öğrendiğim bir hemşire kayınpederimin akımı ile ilgileniyordu. Zeynep çok hoş bir hatundu 165 boylarında yaklaşık 30 yaşlarında yusyavarlak ve hafif çıkık bir poposu simsiyah ve iri gözleri olan esmer bir ateş parçası gibi dolaşıyordu birde çok külhanbeyi tavırlara sahip birisiydi ve buda ona acaip bir seksilik veriyordu rahat tavırlar ve erkeksi hareketler dolaşıyor beni delirtiyordu. Ogecenini çok zevkli geçeceğini hissetmiştim akşam ilacı için yanımıza geldi ve hastamızın biraz yerini değiştirelim dedi yanına çağırdı beni ve yan yana hastayı tutuğumuzda mis gibi kokusunu hissettim ve hastanın altına ellerimizi soktuğumuzda elerlimiz birbirine değdiğinde göz göze geldik aslında birazda ürkmüştüm çünkü çok sert tavırları olan biriydi ama o bana tam aksine çok masum bir bakış attı bu çok hoşuma gimişti neyse sık sık odamızı ziyarete başlamıştı ve espirilerle karışık rahat sohbet etmeye başlamıştık hastamız zaten kendinden geçmiş dünya ile işi yoktu. Gece saat 2 sularında Zeynep geldi hastanın ateşine baktı ve son durakta burası dedi ve birazda muhabbet edelim dedi yoksa bu gece nasıl bitecek diyede ekledi konu konuyu açtı meseleğinden dolayı cinsellikte çok rahattı eşinin bir doktor olduüğunu ve genelde nöbetlei çakıştığından birbirlerini pek göremediğinden bahsetti ha hemşire olmuşsun hada rahibe diyerek takıldı ben bundan cesaret alarak tam konuya girecekken bir sesle birlikte fırladı gitti neyse yarım saat sonra odamıza geldi ve burada ne yapıyorsun hastan sabaha kadar kendine gelmez gekl benim odada konuşalım dedi ve kantinden 2 kahve alıp ynına gittim. Diz dize oturmuştuk televizyon da açık hem izliyor hem sohbet ederken sigara paketine aynı anda hamle yaptık ve el ele geldik artık zamanı gelmişti ellerinden tutup kendime çekip öpüşmeye başlaık o kadar güzel öpüşüyorduki bitmesini hiç istemedim ve bu birden dur diyerek beni itti ve bak dedi şimdi sana göstereceğim odaya gideceksin ve beni bekleyeceksin sonra bende geleceğim burada her şey olabilir kimin geleceği belli olmaz dedi neyse gösterdiği odaya kimse görmeden depo gibi biryerdi bir sürü kutu ve birde yatak vardı arkaya doğru tam soyunmasamda gömleğimin önünü açarak onu bekledim birazdan geldi ve ışığı söndürüp öpüşmemize kaldığımız yereden devam etmeye başladık dakikalarca öpüştük bu arada ben gömleğini çıkardım ve içerisinde bulunan sütyeni aşağıya doğru çekerek uçları zevkten sertleşmiş göğüslerini emmeye ısırmaya başladım o ise elerli ile kemeri çözmüş pantolonumu çıkarmaya çalışıyordu memelerini ısırıyor öpüyor tamamını ağzıma sokmaya çalışıyordum çok güzeldiler oda artık emeline ulaşmış ve yarağımı sıvazlamaya başlamıştı çömeldi ve o harika dudaklarının arasına yarağımın başını alarak yalamaya hafifden kıstırarak acıtmaya başladı dilini harika kullanıyordu bir yandan yarağıma 31 çektriyor bir yandanda başını ağzında yuvarlayarak yağlıyordu sonra yatağa geçtik ve 69 olduk amcığı o kadar sulanmıştıki külotu sırılsıklam olmuş zevk suları bacaklarından aşağı süzülüyordu bacaklarından süzülen bu suları yalayarak kaynağına doğru yöneldim ve külotunu sıyırıp çıkartım ve gömüldüm o amcığın içine dudakları incecik ama çok kullanılmadığından sanırım dapdaracık amcığı vardı dilim bile zor giriyordu yarağım birazdan bunu parçalayacaktı bu düşünce ile o amcığın her noktasını yaladım yaladım yaladım bitirmek istemiyordum dilimi en derin nokasına sokmaya başladığımda titremeyle birlikte boşaldığını hissettim ve boşalan tüm am suları artık ağzımdaydı harika kokuyordu yaladım ben yaladıkca kudurmaya başladı bir balık giib kıvranıyor üzerimden kaçmaya çalışıyıor ben ise tüm gücümle onu kendime çekerek ağzım ve dilimle iç organlarına ulaşmaya çalışıyordum sıra bende idi ve o esnada bende patlamaya başladım o ise yarağımın kafasını boğazına kadar soktu ve tüm menilerimi emmeye başladı harika hadi erkeğim boşal tüm menilerini içime doldur diyerek yalvarıyor ve bir taraftanda yarağımı dibinden başına doğru sıkarak tüm dölleri emiyordu ben ise hafif esmer tenin yanında çok daha koyu olan göt deliğini yalayarak göt sikişine hazırlıyordum.Hemşire Zeynep ve ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder