25 Ağustos 2012 Cumartesi

Kölesi Oldum

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Ilk olarak 15 yaşında amcam mehmet tecavüz etmişti amcam kısaca memo 19 yaşındaydı bir gece odama gelip beni bağlayıp bagıtıra bağıtıra sikmiş herkese söylemekle tehdit edip susmamı söyleyerek gitti bu sikilmemin başlangıcı olmuştu ama son değildi memo istediği zaman

   odama geliyor ağzıma boşalıp dülerini yuturup defalarca sikip gidiyordu

memo .

   askere gidince bir yıldır hergün sikilmeye alışmış olan deliğim bana

   memoyu özletiyordu gütüme çeşitli şeyler sokarak kendimi tatmin ediyordum memo izine gelip açlığımı giderip tekrar giti bir süre sonra biz

   taşındık aradan yılar geçti kendimi hiç kimseye siktirmedim askerden geldiğim iki sene olmuş evlenmiştim ilk kızım oldu kızım 11 yaşına

   basmış yaş gününde telefon çalmış kızım ahu telefonda beni istediklerini söyleyince telefonu alıdım

karşımdaki bana nasılsın karıcım seni özledim deyince afalanıp kimsin ulan dedim adan nasıl unutun beni ibne ben memo deyince aptalaştım memo yılar sonra karşıma çıkmıştı bir an beni bağıtırarak sikip benim küçük karım benim sikimin tadını unutamasın sen istemesende deliğin ister deyişi aklıma geldi bir an memo

   telofonda ben terminaldeyim gel al deyip telofonu kapatı

yılar sonra şok olmuştum karım kimmiş diye sorunca amcam mehmet gelmiş dedip koltuğa oturdum içimden evi bilmiyor nasılılsa gelemez deyip düşündüm bir yandanda yaşadıklarım aklıma gelmiş yılar sonra deliğim aklımın önüne geşip .

   kendi ayaklarımla gidip terminale onu aldım yolda giderken kenara çek dedi arabayı durdurduğumda fermuarını indirip o koca sikini çıkartıp yala

   deyip ağzıma verdi ben olmaz artık ben evliyim çocuğum var deyip ağzımı kapsamda o yirmi santimlik sik dudaklarımın arasına kayı

   vermişti

sikinin kokusu beni eski günlere götürmüştü bana sana söylemiştim sen istemesende deliğin isteyecek deyip boğazıma kadar sokup çıkarmaya başlamıştı ağzıma boşaldığında tadını unutamadığım dölerini yutum eve gidip o gece odasına gitim bana geldinmi orospum deyip yarağını dayayıp kökledi ben ilk sikişmiş gibi bağırmamak için yastığı ısırıyordum içimden

çıkardığı sikini yalatıp odama gitim size daha sonra memonun beni karımı ve kızımı nasıl sikip bizi aile boyu orospusu yaptığını paylaşacağım arkası yarın çavvvGönderen: köle



  Kölesi Oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder