25 Ağustos 2012 Cumartesi

Kızım...

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Sevgili ensest severler. Ensest ilişkilere ilgi duymam ta ki eşim öldükten sonra başladı. Şimdi kızımla birlikte yaşıyoruz. kızım lise`ye giden alımlı bir genç kızdır. Onun ne giydiğine ben karışmam. Çünkü kızım ne zaman ne giyileceğini çok iyi bilenlerden. Okul haricinde genelde mini etek, üzerine badi ve makyajını yapar. Dedim ya .

   çok alımladır.

Bacakları sütun gibi, dudakları kiraz gibi, gözleri fıstık

   yeşili,kumral ve uzun boyludur. Kalçaları yuvarlak ve çok güzeldir. Yürüyüşündeki endamı bile insanı çileden çıkarmaya yeter. Şu an evli olsam

   eşimi boşar onu alırım. İşte böyledir. Evimizde yatak odalarımız bitişiktir.Bir gün kapının önünden geçerken kızımı soyunurken gördüm. Kapı .

   aralıktı ve farkında değildi. Üzerinde ki badiyi çıkarttı ve altındaki mini eteğide çıkarıttı. Sadece kilot ve sütyen ile kaldı. Kırmızı

   bir iç çamaşırı vardı. Deli oldum.

Kenara saklandım ve hemen elimi yarağıma koydum. Taş gibi olmuştu. Niyeti bozmuştum. Girecektim odaya.

   Ve sonunda dayanamadım odaya daldım. Baba dedi. Hemen yataktan aldığı .

   pike ile üzerini örtmeye çalıştı. Kapıyı niye vurmuyorsun, bak soyundum

   şeklinde beni tersledi. Ben de bak kızım şuraya bir otur diyerek onu ikna ettim. "Kızım benim evlenmemi istiyormusun" diye bir soru sordum. Hayır "baba" dedi. Ben "benim üzerime kimseyi getirmeni istemiyorum" dedi.

O zaman "ben de senin bu evden ayrılmanı

   istemiyorum" dedim. Yani evlenmeni. Yaşım genç olduğu için buna itiraz edemeyeceğini umduğum için bu soruyu sordum. kızımla aramızda 20 yaş var.

elimi bacaklarında gezdiriyordumO 18 yaşında ben ise 38 yaşındayım. "`Ne demek istiyorsun baba" dedi. Ben o öyle deyince

   elimi bacaklarında gezdiriyordum. Napıyorsun sen benim babamsın çık, defol, sapık dedi. Ben ise onu iknaya uğraşıyordum. kızım bak dinle dedim. Ama nafile. Artık tecavüzden başka çare kalmamıştı.

Hemen yere yatırdım. Bağırıyor, kalk üzerimden diyordu. Kilotunu indirdim. ve Amını yalamaya başladım.

   Dilimi soktukça bağırıyor daha çok zevk alıyordu. Daha sonra göğüslerini okşamaya yalamaya başladım. İlk zamlarda verdiği tepkiler azalmıştı. Sonra yarağımı .

   ağzına verdim. güzelce yalattırdım. Bu arada hem o benimkini yalıyor, bende arkadan onun göt deliğini ve am deliğini yalıyordum.

Sonra

   yataktan kızımı yere sarkıttım. götüne alıştıra alıştıra yarağımı soktum. Önce bağırdı sonra ise alıştı. O gün ve sürekli olarak kızımı sikmeye başladım. O da bundan zevk almaya başladı. İlk bekaretini .

   babasına vermenin mutluluğunu yaşıyor olmalı. Daha sonra kızımın ayarlamaları ile arkadaşlarını da siktim. Şu an hem kızım hem arkadaşları birlikte sikişiyoruz. kızını sikeceksin ki davulcuya kaçmasın...Gönderen: MuratKızım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder