25 Ağustos 2012 Cumartesi

önce Yengem

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Ben 22 yasinda evli bir gencim biz üc aile bir binada kaliriz babam amcam ve biz karimla olan seks hayatimiz iyi hemen hemen her gün sikerim onu neyse sadete gelelim,

bir gün eve geldim ve karim evde yoktu yine karnim

   acti ve bende amcamlara gittim yemek icin, kapilari acikti ve destursuz girdim eve. Kimse yoktu sandim ve mutfaga girdim yemek aldim ve tam cikarken yatak odasindan sesler duydum merak ettim ve girdim. Yengem icerde ciplak bir vaziyette dolapta birseyler ariyordu

   arkasinda oldugum icin beni görmedi ama bana olan oldu tabii sikim birden firladi.

Yengem beni farkedince dondu kaldi. Ben arkami döndüm gidip kapiyi kilitledim ve gei geldim odaya yengem bana cik dedi ama dinlermiyim yapistim dudaklarina attim yataga önce direndi ama sonradan gevsedi!herzaman onu götten sikmek isterdim. Ona bu arzumu dedigimde kirmadi ama yavas olamami istedi bende onu götten siktim!sanki patliyacagim gibi geldi bana dayanamadim ve götünden cikarip agzina soktum ve bosaldim yutmasini istedim ama yapmadi.

tam baslayacaktim kuzenim girdi

   iceriBuda olur dedim ve gectim o güzel amini ve yalamaya basladim yengem kafayi yiyordu ve bagirmaya basladi cok gecmeden oda bosaldi. O günden sonra firsat aramaya basladim yengemi tekrar sikmek icin ama bu firsat uzun süre elime gecmedi. Umudumu kesmisken geldi firsat gittim ve tam baslayacaktim kuzenim girdi iceri cok güzel bir kizdi ve o anda onuda sikmek gecti aklimdan yengeme söyledim ama kattiyen olmaz dedi bende kafama koydugumdan tehdit ettim ve yola getirdim yengemi!

Yengemde kizini tehdit ederek soydu

   onu ve yalama basladi o daracik amini kiz cagiz korkudan aglamaya basladi ama ne fayda ve ben gectim yalamayackardim sikimi ve amina sürmeye basladim kuzenimin sulandigini fark edip aniden soktum amina sikimi o arada yengemde amini dayadi agzima hem sikiyor

   hem yaliyordum acayip bir seydi!!!ikisinide siktim o gün kuzenimin agzina bosaldim ve yengeme sikimi yalatip temizlettirdim!!!! Simdi her firsatta birini sikiyorum ve arada karimida idare ediyorum...Gönderen: haylazönce Yengem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder