25 Ağustos 2012 Cumartesi

Patlıcan fantazisi

sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
ben sexe acayip düşkünümdür.şimdiye kadar birçok erkekle sikiştim.onları memnun ettim.fakat geçenlerde aile büyükleri falan cümbür cemaat evdelerdi.bense amımın yangınından geberiyordum.evimizin tam karşısı inşaattı.orda yakışıklı erkekler vardı.ahh ne olurdu birkaç tanesiyle sikişebilseydim.biri amıma diğeri götüme soksaydı.birinide ağzıma alır hepsini zevkten çılgına çevirirdim.sonra onların beni soyunurken görebilmeleri içinperdeyi araladım çırılçıplak soyundum.memelerimi yalamaya başladım.amımla oynadım.amım sudan göl olmuştu.baktım onlarda 31 çekiyolar.dayanamadım.kol gibi bir patlıcana prezervatif geçirip bacaklarımı sonuna kadar araladım.zevkten ölürcesine azgınca hareketlerle amıma sokup sokup çıkarmaya başladım.bana gel diye işaretler yapıyolardı.ahh bende isterdim ama evden çıkamıyordum işte dedimya aile efradı evdeydi diye.neyse geriden geriye orgazm ettim onları.bende patlıcanla idare ettim o günlük sik hasretimi dindirdim.hikayeme son verirken bol sikişli günler diler yarraklarınızdan öperim.Patlıcan fantazisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder