25 Ağustos 2012 Cumartesi

seni seviyorum kocacim

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
Selam Ben bir gun Sahildeydim 2 adam ise bana baKip duruoLardi..ben onlara baktim ve ikisde Yatmis YarrakLarini
oksuolardi. benim koLLumdan tuttular soymaya basladilar ve karsi koydum lutfen birakin dedim lutfen dememe ragmen
birakmadilar bagriodum Birisi Agzima yarragini soktu bagiramadim vve yalamaya basladim cook zevkliydi baktim amima
girdi digeri cok acioduuu 21 cm. soktu girdi icime ve bosaldilar cok acimisti sonra gotume girdi ikiside gotum daracik
ama sokmuslardi bir SekiL...Sonra diger gunleri evde idim oturuodum 20 yasinda abim var ben ise 17 yasindayim ve bana
bakiodu ben antalyadaydim o iSe istanbulda ben ist.e geldim abime sarildim sonra evde tekdik abimin kucagina yuz ustu
oturdum yuz yuzeydik abi dseni cok ozledim dedim.abim de bende seni dedi altimda amima kapatacak kadar etek vardi abimin
kucaginda idim abim yarragini sokuodu gotume dogru bir sert bise girdigini anlamistim yarasini soktu ve bende sag sola
kiprandim zevkten ucuodum abim kucagina aldi beni napion dedim benimle sikismek istemiormusun dedi bende abi tamam sik
beni senin kollarinda sikismek istiorum dedim .abim yataga yatirdi amima girdi 2 saat siktikten sonra banyoda birbirimize
sarilarak banyo yyaptik aksam oldu 11.de yattik abimin yollarinda ciPlacik yaatim ve sabaha kadar amimi oksadi...
ve opusutk sabaha kadar simdi ise abim beni karisi olarak aldi bir cocugumuz oldu cok mutluyuz hergun sikioruz koccacagim
diorum artik abi yok kocami seviyorm gerdek gunu cok acitmisti...seni seviyorum kocacagimseni seviyorum kocacim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder