25 Ağustos 2012 Cumartesi

Annem ile fantazi hikayem

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler

Annem 50 babam 52 ben 21 erkek kardeşim 10 yaşında, annem 50 olmasına rağmen hala cebinden çıkartır genç kızları.

bende ergenlikden beri annemi dikizler, deliklerden bakar, çekmecedeki çamaşırlrını koklar, hatta çoraplarını sutyenleri giyer camda show yapardım.

ama bir gün hurç içinde daha büük zula olduğunu gördüm, çekmecesinde sadce biri kırmızı biri siyah, ve biride normal ebatta kızımıız külot ve tangası vardı.

hurç içinde ise sanırım beni ve kardeşimi ve hala kullandığı yaklaşık 12 tane tangası olduğunu keşfettim. bunları giyip masturbasyo yapmak hatta foto çekinmek güzel oluyordu. bazen ise, geceden spermli çamaşırlarda denk geliyordu.

memur olduğundan annem, ve biraz da asılında evine bağlı olduğundan mini etekleri yok, hatta den 40 tazı siyah ve kahve çoraplarına bir kaç tane ince kavhe beyaz puanlı ve siyah çoraplar ekledi son günlerde.

onları giymek, karnıma kadar çekmek harikaoluyor, hatta gecelik içine askılı ve sutyen de giyip camda seks yapmak harika.

daha sonra analda yaptığım masturbasyonları anlatacağım... iyi günler

Annem ile fantazi hikayem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder