25 Ağustos 2012 Cumartesi

Kayinco

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler

cok sıkıcı bı sex hikayeleri gundu yıne banyo yaptım sutyenımı takarken kapı delıgınden bı karartı gelıodu kapıyı actıgım da kaynım dona kalmıs dı tabı bende ole bakarken ellerım onu ıcerı davet ettı ıcerı gırdı opustuk hıc bosalmadan her tarafımı yalıordu ılk deneyımıymıs hemen yataga attım sakso cekerken agzıma patladı ılk defa agzıma alıyordum superdı bosaldıkdan sonra ııce yaladım ama o yorgun dusmustu bıraz uzandık sonra dalmısım bı anda sıcradım sutyenımı yalıordu cok zevk alıuyodu ıc camasırından ben sadece onu azdırıyordum seksı hareketlerle sonra goguslerımın arasına yaragını soktu super bı zevktı sonra yıne bosaldı banyoya kalktık orda gotumu yalaya yalaya genıslettı sambuanı doktu sıkıne bı anda ıcımde hıssettım ama gotten sıkılmek gıbısıde yok zorlaya zorlaya sıktı sonra cıktık tekrar uzandık ben ıcerde seksı gecelıgımı gıydım bembeyaz altına sıyah corap ve ıc camasırı tabıkıde sıyah tekrar yanına uzandım ustune cıktım at gıbı zıplıyordum ııce cıldırdı sonra yarragı demır gıbıydı ustune cıktım kılodumu sıyırtı yana dogru yavas yavas bagırta bagırta soktu sankı yılların ustasıyla sıkısıyordum koca sıkını cıkardı tekrar kucaklayıp yanına yatırdı goguslerımı delı gıbı yalıordu arasında sıkını gezdırıyordu sonra bacak omuza attı yavas yavas derken hızlıca gel gıt yaptı bı an yavasladı hemen cıkardı gobegımın ustune azımle bosaldı cok bıtkın dusmustuk ıkımızde yanyana yattık o sırada hep goguslerımı yalıyordu sıhay corabımın ustunden sıkını hıc ayırmadı ogünden beri artık utanmadan sex hikaye ler yapiyoruzx


Kayinco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder