25 Ağustos 2012 Cumartesi

Okulda sex hikayeleri

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
mrb ben 18 yaşında gzl bir kadınım.ben başımdan geçen bir olayım sizinle paylaşmak istiyorum bir perşembe günü
okulun öğle tatilinde yemeğe gitmek yerine kızlarla tuvalete gitmiştik alikemal adlı sarışın yakışıklı bir çocuk vardı
bizim sınıfta biz onu yakalama oyunu oynuyorduk o tam beni yakalayacakken ben kızlar tuvaletine girdim oda benim eteğimden
çekti bende içime kısa çorap vardı ve kilodumdan sıyrılan kılsız taze körpe amımı gördü ve oda benimle tuvalete girdi
ne yapıyorsun aklın başındamı burası kızlar tuvaleti dedim sonrada içeriyi kolaçan etti tuvalette kimse yoktu beni
tuvaletlerden birine soktu ve sen çok güzel bi kızsın seni becermek istiyorum deyince ben çeok şaşırdım bu yaşıma kadar
ne mastürbasyon neden bir sex deneyimi yaşamıştım ama nasıl yapılacağını çatpat biliyordum tamam dedim çünkü çok merak
ediyordum sex yapmayı ilk önce bana soyun dedi bende sadece öpüşeceğiz sanıyordum dedim ya biri gelirse bu riski göze
alamam ben dedim oda bişicik olmaz sen soyun dedi bende soyundum sonra oda soyundu birbirimize ölece bakıyorduk şaşırmıştık
sonra yarağını elime verdi ve okşa dedi bende okşadım sonra yala dedi yaladım iğirençti ama sonra zevk almaya başladım oda
amımı yaladı sulu sulu oldu amım göğüslerimi sıkıyordu bende acıyor dedim oda geçecek dedi sonra bakireliğini bozmayayım
götünden sikeyim dedi bende krem yok acır dedim ya götüm patlarsa dedim oda burası tuvalet patlarsa temizleriz dedi ve
yarağını suladı birden götüme soktu başı girmişti ben ağlıyordum sonra yere yığıldım oda ne kadar dayanıksızsın dedi
ve götümden sikmeye devam etti ben yere düşmemek için kendimi zor tutuyordum artık yeterrr diye bağırdım oda tamam dedi
sonra amıma yarağını sürttü ben çok zevk alıyordum ve artık amıma sok ne bekliyorsun deliriyorum dedim oda bakiremisin
dedi bende o dalgınlıkla hayırrr diye bağırdım oda hemen soktu ve kökledi ben bağırıyordum sonra her yer kan gölüne
dönmüştü bana hani sen bakire deyildin dedi başıma iş açtın şu haline bak dedi bende dalgınlıkla öyle söyledim dedim
oda bu senin suçun bakire olmadığını kimseye söylemeyeceksin dedi bende tamam dedim ve tuvaletten çıktık kendimden hala
utanıyorum ama sikilmek harikaaOkulda sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder