25 Ağustos 2012 Cumartesi

Sinirsiz vuruyor

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
ben lise sex hikaye sona gidiyom. şimdi dersimiz bilgisayardı herkes bilgisayar odasına
gitti ve ben kaldım bende gidecektim .ben sınıftan tam çıkarken sevgilim hakan geldi
ve biraz konuştuk.birden yavaş yavaş üstüme doğru gelerek öpüştük tamm 10 dk sonra benim
mini etegimi kaldırdı ve elini amıma soktu neye uğradıgımı şaşırdım ilk defa böyle şeyler
oluyodu beni yere yatırmadan ayakta sikmeye başladı ben dur dedikçe hızlandı bende
dayanamadım daha hızlı dedimmm ! ve bağırmaya başladımm siki çok uzunduu hayranım ona !Sinirsiz vuruyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder