25 Ağustos 2012 Cumartesi

Parti sex hikayeleri

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
O gün Filiz 'in doğum günüydü ve Bir parti veriyordu. 1.5 yıllık bi ilişkimiz olmasına rağmen daha önce Onun arkadaşları ile beraber hiç bulunmamıştım. Saat ' gibi filizlere gittim. Bitanem Beni karşıladı ama Tüm ilgi onun üstünde olduğu için fazla beraber olamadık. Kimseyi tanımadığım için Canım sıkılıyordu. Filiz bunu fark etmiş olacak ki En yakın arkadaşı ile Beni tanıştırıp Benimle ilgilenmesini söyledi. Adı defne'di. Güzel bir Fiziğe sahip, Kumral, çekici yuvarlak kalçalı biriydi. Beni alıp bahçede bi gezintiye çıkardı. Sohpetimiz ilermişti. Biağaç altında oturuyorduk. Defne minisiyle sürekli Frikikler vermeye başlamıştı. Gözüm kalça ve göğüslerine takılmıştı. Defne elini Aletime atmıştı. Bir anda Ne olduğunu anlayamadım. Fakat o işini çok iyi biliyordu, Benim ufaklığı çabucak çıkarıp azına aldı. Kuytu bir yer olmasına rağmen Filiz in bizi görmesinden endişe ediyordum ama artık ok yaydan çıkmıştı. Bir elimle yuvarlak kalçalarını okşuyordum Diğer elimle göğüs uçlarını sıkıyordum. Korku ve zevkten nefesin duracak gibiydi. 5 dakikada Beni boşalttı. Ve tüm menilerimi yuttu. Onu yüzüstü yatırdım ve boynunu öperken başladım. Gömlek düğmelerini açtım. Göğüsleri ufak ama dimdikti. Hemen Onları yalyıp ısırmaya başladım. Vaktim dar olduğu için elimi çabuk tutmalıydım. Hemen Amına yöneldim. Minisini yukarıya sıyırdım Ve Islanmış Kilotunun üzerinden amını okşamaya başladım. Kilotunu yana çekip aleti dayadım. Dudaklarına yumulup sonana kadar kökledim. Hafif bi çığlık attı. Sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başladım ve ritmik olarak hızlandım. Artık inlameleri hırıltıya dönüşmüş ve boşalmıştı. Bir kaç dakika sonra bende gelmeye başladım ve amından çıkarıp azına dayadım ve içinde patladım.. Aklım o güzel kıçında olduğu için hemen arkasına dolandım ve Kıçını yalamaya başladım.iyice ıslandıktan sonra Parmağımla genişlet mek için soktum. Tatlı tatlı inlemeye başlamıştı ve eliyle amını okşuyordu. Bu manzara beni hayli hırslandırıyordu. Benim alet uyanmaya başladığında Defne de tam kıvamına gelmişti. Ona Birşeyleri ısırmasını işaret ettim ve yavaşça zorlamaya başladım. Deliği dar olduğu için girmekte zorlanıyordum. Birden abandım ve ve yarısana kadar geçirdim. Biraz geri çekilip tekrar yükendim ve Köküne kadar gelmeyi başardım. Saçlarından tutup içinde gidip gelmeye başladım. İncecik belinin kıvrılmaları, Kalçalarını oynatışları beni dahada Şevklendiriyor dahada hızlanıyordum. Hayatımın en zevkli dakikaları için bir öpücük kondurup toparlandık ve Partiye geri döndük..Parti sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder