25 Ağustos 2012 Cumartesi

Yatak odasinda fantazi

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
Songül evlendigimizde bakire ve pek seks tecrübesi yasamamis biriydi.
Son bir kac
yildir cok fazla calisarak iyi bir tatil icin gerekli parayi
biriktirdik ve Kibrisa tatile
gitmeye karar verdik.
Tatilimizin son gününe kadar programsizca gezip eglendik. O gün
bungalovun önünde
karimla oturmus balik avliyorduk. O sirada lüks bir araba yakinimiza
gelip durdu.
Dikkatlice baktigimda icinde dört kisi oldugunu anladim. Sen sakrak
egleniyorlar, bos
bira kutularini arabadan disari firlatiyorlardi. Cok kisa bir süre
sonra iclerinden biri bize
dogru gelerek rasgele dedi ve yanima oturup esprili bir sekilde kendi
balik avladigi
anlari anlatmaya basladi. Karim bikinisinin askilarini indirmis,
yanimda yüzükoyun
yatmis günesleniyordu. Bende 22-23 yaslarindaki bu gencin sohbetini
begendim ve
onunla konusmaya basladim. Adinin Gokhan oldugunu ögrendigim genc
arada bir
bakislarini yerde yatan karima kaydiriyordu.Karima erkeklerin alici
gözle bakmalari
benip cok hosuma gider, karimla gururlanirim. Karima seslenerek
Songül seni
tanistirmak istedigim biri var dedim. Songül yüzünü bize dogru
döndürdügünde
Gökhan karimin güzelligi karsisinda saskina dönmüstü. Bu arada karim
90-60-90 vücut
ölcülerine sahip, sarisin, mavi gözlü, 29 yasinda cok cazibeli bir
hatundur. Bende 40
yasindayim.
Bir süre daha sohbet ettikten sonra Gökhan yarin aksam icin bizi bir
partiye davet etti.
Ona bu nazik daveti icin tesekkür ettim ve maalesef biz yarin buradan
ayriliyoruz
istersen sen bizim misafirimiz ol ayrica arkadaslarina da
söyleyebilirsin dedim. Gökhan
bu konuyu konusmak icin arkadaslarinin yanina gittiginde karima
dönerek bu gencle
yatmak hosuna gidermiydi diye sordum. Songül bana asla böyle bir seyi
yapamayacagini, cünkü beni cok sevdigini anlatiyordu ama tabiki boyle
birsey hosuma
giderdi dedi. Onu ikna etmeye calisarak hayatim bunu hep
fantezilerimizde
konusmustuk, ayrica burasi yabanci bir yer nasil olsa yarin gidecegiz
dedim. Biraz
düsündükten sonra karim bunu yaparim ama sen seyrederken asla olmaz
dedi.
Gökhan peki geliyoruz dediginde ona bungalovu gösterdim ve biz simdi
oraya
gidiyoruz sizde birazdan gelin dedim. Iceri girdigimizde karim
heyecanlanmisti biraz.
Ne yapmasi gerektigini soruyordu bana. Ben sizi yalniz birakacagim,
ben gittikten
sonra bikinini asagi dogru siyirman onlari harekete gecirecektir
zaten, bundan sonrasini
onlara birak yavrum dedim. Gencler ellerinde bir sise viski ile iceri
girdiler. Hepside
20-23 yaslari arasindaydi. Genclerle bir süre sohbet ettikten sonra
viskimi bitirip ben
kasabaya gidip ucak biletlerini almaliyim siz rahatiniza bakin dedim
evden ayrildim.
Kiralamis oldugum arabayla yola ciktim ve biraz ilerleyip arabayi
kuytu bir yere cekip
park ettim ve dogruca bungalova dogru yürüdüm. Pencereden iceri
baktigimda karim
bikinisini coktan siyirmisti bile. Gökhan karimi öpmeye baslamis
elleriylede
gögüslerini oksuyordu. Diger erkeklerde koltukta oturmus, iciyor ve
gülüsüyorlardi.
Sonra erkeklerden biri karimin oturdugu koltugun önünde diz cöktü ve
Songülün bacak
arasina yerlesip karimin amina bikinisi üzerinden dokunup öpmeye
basladi. Diger iki
erkekde ayaga kalkip soyunmaya basladilar. Karima dogru yaklasanin
yaragi müthis
derecede büyüktü, Songüle agzina almasini söyledi. Diger erkeklerde
soyunup karimida
soydular. Simdi 5 ciplak vücut karsimdaydi.
Yaragini Songülün agzina sokup cikaran erkek birden birden bosalmaya
basladi.
Karimin agzi tamamen spermle dolmus hatta diliyle yutmaya calisirken
cenesine kadar
sizmisti. Ayni erkek sertliginden hicbirsey kaybetmeden karimi
domaltip sikmeye
basladi. Bu arada Gökhan karimin agzina verdigi yaragi sokup
cikariyor ve inliyordu.
Cok gecmeden o da karimin agzini spermleriyle doldurdu.
Ikiside bosaldiktan sonra hep beraber yatak odasina gectiler. Bende
olacaklari
seyredebilmek icin diger pencereye gecmek zorunda kaldim. Karimin
aldigi zevk beni
cilgina cevirmisti ve fermuarimi acip olanlari seyrederek otuzbir
cekmeye baslamistim.
2 saat boyunca Songül genclerin yaragini icine almis, öpmüs ve eliyle
asagi yukari
sivazlayarak onlara mutluluk tattirmisti. Esim arka tarafina amina
girip cikan Gökhani
tekrar bosaltmisti ve Gökhaninkini kücülünceye kadar icine almaya
devam etti.
Ardindan karimin agzina verdigi yaragini sokup cikarmakta olan genc
yerinden
dogrulup karimin arkasina gecti ve kayganlasmis penisini Songülün
arka deligine
dayadi. Simdiye kadar arkadan hic sikmedigim karimin tadina bakmaya
calisiyordu.
Agir hareketlerle penisinin basini sokup hafif hafif girip cikmaya
baslamisti bile.
Digerleri ise bir koseye oturmus Songülün simdiye kadar girmedigim
deligine girip
cikmakta olan erkegi seyrediyorlardi. Bunu gören diger üc erkek
tekrar sertlesmisti ki
hepside yaraklariyla oynamaya basladilar. Karimi sikmekte olan erkek
iyice hizlanip bir
yandan karimin gögüslerini sikip oksarken bir yandan da hareketlerini
hizlandirip
Songülün arka deligine daha hizli bir girip cikmaya baslamisdi. En
sonunda sicak
spermlerini Songülün icine bosaltmaya basladigini anladim.
Erkekler toparlanmaya basladiginda esim onlara izin vermeyerek
kapinin agiznda onlari
birakmayarak bir kez daha oral sex yapti ve her birini yüzüne,
vücuduna bosalttirdi.
Bende bu arada ikinci kez bungalovun duvarlarina spermlerini cilginca
fiskirttim.
Songül erkeklerini ugurladiktan sonra dusa dogru hareketlendi. Bende
bir süre bekleyip
arabami almak icin yollandim. Eve girdigimde karim coktan uyumustu.
Onun
ciplakligini ve vücudu üzerindeki kücük morluklari görünce
dayanamayip yaragimi
aimna sürtmeye basladim. Karimin ruhu bile duymuyor yatmis uyuyordu.
Ardindan
inanilmaz bir basincla karimin üzerine bosaldim. Bütün vücudu tekrar
spermlerle doldu.
Ertesi gün yola ciktigimizda o günü konustuk esimle. Ona bundann
hoslanip
hoslanmadigini bir daha isteyip istemeigini sordum. Cok hoslandigi
zaten yüzünden
belli oluyordu ve gülümseyerek eger sen tekrar istersen bende
memnuniyetle yaparim
sevgilim dedi. Bir dahaki tatilimizde mutlaka bunu tekrarlayacagiz
hayatim hem bende
bu iliski icine girmek istiyorum dedigimde bukadar cok bekleyemem
Gökhan bana
telefon numarasini birakti en kisa zamanda arayalim diyerek niyetini
belli etti.
Simdi en kisa zamanda Gökhani evimize cagiracagiz.
Ben oldukça mütevazi insanim bir üniversitede okumaktayiz ve okul
çevresinden bir
çok arkadaşimiz var. En sik olarak da her Cuma bize misafirlige gelen
Ersin ve fizik
ögretmenligi yapan eşi Ebrudur. Birbirimizi yillardir taniriz ve
toplum içerisinde
karşilikli olarak çok saygili olmaya özen gösteririz.
Şimdi yazacaklarim bir çogunuzu şok edecek olsa da yazdigim her şey
yaşanmiştir. Yine Ersin ve eşini agirladigimiz bir akşam düşledigimiz
tüm fantezileri
yaşama imkaani bulduk ve sonraki Cuma akşamlari da devam etti. Ben
karimin diger
bir kişiyle (kadin yada erkek) sevişmesini görmekten çok hoşlanirim,
eşimde erkeklerin
agzina ve yüzüne boşalmasindan hoşlanir. Ersin oldukça iri bir
Yarraga sahip, ben onu
karimin agzina ve gögüslerine fişkirtmasini seyretmekten çok
hoşlanirim.
Ersinin eşi Ebru ise minyon yapili, siyah kisa saçli ve harika
kalçalari olan bir kadin.
Daima onu yatakta bana dogru domalmiş tertemiz amini ve götünü bana
sundugu ani
hayal etmişimdir. Ayrica bize geldikleri zaman kisa etek giyer ve
bacaklarini arada bir
aralayarak kendini bana gizlice sunardi. Bir iki kez mutfakta yalniz
kaldigimiz anlarda
bile bile sürtünmüştüm götüne ona degdigim an benimki sanki
pantolondan çikacakmiş
gibi olurdu.
Ben Ebrunun vajinasini spermlerimle doldurmadan önce mutlaka Ersinin
karimin işini
bitirmesini beklerim. Ersin boşaldiktan sonra karim yataga uzanip
dizlerini karnina
dogru çeker ve amindan göt deligine dogru sizan dölleri seyrettirir
bana. Ardindan
bende Ebruya sokup çikardigim yaragimi boşalacagim zaman çikarip
karimin agzina
veririm. Bazen Ersin de karimin agzina boşaldigi için iki erkegin
agzinda karişmiş
spermlerinin tadina bakma firsati olur karimin. Ardindan Ebru ve
karim 69 pozisyonuna
geçerek birbirlerinin tadina bakarlar.
Bir başka sevdigim an ise Ersin karima boşalacagi anda Ebru benden
ona 31 çekmemi
ister ve bu şekilde kocasinin spermlerini yüzüne fişkirttirir.
Çogu zaman ise ilişkimiz 4lü grup seks halinde geçer. Ben Ebruyu
domaltip sikmeye
başlarim ve degişik pozisyonlarda onu defalarca orgazma ulaştiririm.
Ayni zamanda
Ersinde karimi defalarca orgazma ulaştirir tabi ki. Ardindan hala
dimdik kalkik olan
yaraklarimizla banyoya geçeriz, duşun altinda harika bir oral seks
yapip bizide
rahatlatirlar.Yatak odasinda fantazi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder